Jak dokonać płatności zwykłym przelewem za zamówienie?
Po złożeniu zamówienia towar zostanie dla Ciebie zarezerwowany. Do realizacji zamówienia przystąpimy po zarejestrowaniu płatności na naszym rachunku bankowym.
Przelew należności za zamówienie możesz wysłać ze strony internetowej swojego banku, w placówce banku lub na poczcie. Wybieranie tej metody wydłuży całkowity czas realizacji zamówienia o czas potrzebny na zaksięgowanie Twojej wpłaty.
Numer naszego konta bankowego:
86 1600 1462 1880 9362 3000 0001
Wydawnictwo Te Deum Sp. z o.o.
Garncarska 32, 04-886 Warszawa
Numer naszego konta bankowego dla płatności zagranicznych:
IBAN: PL86 1600 1462 1880 9362 3000 0001
SWIFT: PPABPLPKXXX
Wydawnictwo Te Deum Sp. z o.o.
Garncarska 32, 04-886 Warszawa
Tytuł przelewu: Zamówienie nr [prosimy wpisać numer zamówienia]
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.